tirsdag den 17. januar 2012

Tom Dixon`s "Beat Light".



Til at begynde med jeg vil gerne dele med jer nogle designs der fascinerer mig rigtigt meget.
Designs fra Tom Dixon er noget i særklasse og er meget populært bland mennesker der vælger et minimalisktisk og maskulin indretning.


 Jeg vet at Tom Dixon desing`s er meget populære hos mænd:) Det kan jeg godt forstå, da former og farver er meget markante, massive, minimalistiske, med strejf af futurisme i sit visuelle udtryk. 
En af mine favoritter er hans lampeserie "Beat Light". Jeg har spottet dem forleden i den sidste superhelt film fra Marvel pictures: "X Men first class". 
Selvom filmens hændelser skal ha fundet sted i 1960`ne, og indretning skulle forestille sig den futuristiske Mood stil, så passer hans lampe design perfekt i indretning og understreger budskab om hvad slags miljø de skulle udsmykke.
Bemærk at disse lamper ser bedst ud sammen:) Pris per stk. i  Ø36cm ca. 2.900 DKK, og Ø52 ca.7.500 DKK af hængning af hvor du køber dem:)
Disse lamper er bedst til at bruge i spisestuen. Den gyldent indvendige overflade giver større lys spredning og giver et varmere lys farve i indretningen.



Beat Light fra Tom Dixon.

Tom Dixon Beat Pendel Stout













Ingen kommentarer:

Send en kommentar